عاشقانه ها و عارفانه ها

*AsHeGhAnE-عاشقانه*

...بزرگترین و برترین وبلاگ عشقولانه...

عاشقانه ها و عارفانه ها

عاشقانه ها 

 

 

بنویس ای سنگتراش عاقبت شدم فداش، بنویس تا بدونه عمرمو دادم براش

 

چقدر سخته*

کسی رو که دوستش داری نتونی بهش بگی که دوستش داری و چقدر بده که کسی تو رو دوست داشته باشه ولی نتونه بهت بگه.

چقدر سخته*

تو چشای کسی که تمام عشقت رو ازت دزدید و بجاش یه زخم همیشگی رو قلبت هدیه داد زول بزنیو بخندی.

چقدر سخته*

دلت بخواد سرتو باز به دیواری تکیه بدی که یکبار زیر آوار غرورش همه ی وجودت له شده.

چقدر سخته*

تو خیالت ساعتها باهاش حرف بزنی اما، وقتی دیدیش هیچی بجز سلام نتونی بگی.

چقدر سخته*

وقتی پشتت بهشه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه، اما مجبور بشی بخندی تا نفهمه که هنوز دوستش داری.

چقدر سخته*

گل آرزوهاتو تو باغ دیگری ببینی و هزار بار خودتو بشکنی و اونوقت آروم زیر لب بگی: گلم باغچه ی نو مبارک.

 

تو امتداد بی کسی گریه امونم نمیده، هیچی مثل دیدن تو نفس به جونم نمیده

داستان کوتاه و خواندنی دخترک و عکاسی خدا

داستان های زیبا و خواندنی

 

دختر کوچکی هر روز پیاده به مدرسه میرفت و برمیگشت، با اینکه آن روز صبح هوا زیاد خوب نبود و آسمان ابری بود، دختر بچه طبق معمول همیشه، پیاده بسوی مدرسه راه افتاد

بعدازظهر که شد، هوا رو به وخامت گذاشت طوفان و رعد و برق شدیدی گرفت

مادر کودک که نگران شده بود مبادا دخترش در راه بازگشت از طوفان بترسد یا رعد و برق بلایی بر سر او بیاورد، تصمیم گرفت که با اتومبیلش بدنبال دخترش برود، با شنیدن صدای رعد و دیدن برقی که آسمان را مانند خنجری درید، با عجله سوار ماشینش شد و به طرف مدرسه دخترش حرکت کرد، اواسط راه ناگهان چشمش به دخترش افتاد که مثل همیشه پیاده به طرف منزل در حرکت بود، ولی با هر برقی که در سمان زده میشد، او می ایستاد، به آسمان نگاه میکرد و لبخند میزد و این کار با هر دفعه رعد و برق تکرار میشد. (!)

زمانیکه مادر اتومبیل خود را کنار دخترک رساند، شیشه پنجره را پایین کشید و از او پرسید: چکار میکنی؟ چرا همینطور بین راه می ایستی؟

دخترک پاسخ داد: من سعی میکنم صورتم قشنگ بنظر بیایید، چون خداوند دارد مرتب از من عکس میگیرد!

باشد که خداوند همواره حامی شم بوده و هنگام رویارویی با طوفان های زندگی کنارتان باشد، در طوفانها لبخند را فراموش نکنید. موفق و پاینده باشید*

پیامک های زیبای عاشقانه و عارفانه ی جدید

اس ام اس های عاشقانه و عارفانه ی جدید

 

سلام، خوبی؟ واست یه زحمت داشتم........ از جلوی آینه گذشتی این رفیق مارو هم ببوس!!!

 

خواهش میکنم: بی حوصلگی هایم را ببخش، بداخلاقی هایم را فراموش کن، بی اعتنایی هایم را جدی نگیر، در عوض من هم تو را میبخشمکه مسبب همه ی اینهایی

 

کسی هست آغوشش را، شانه هایش را به من قرض دهد؟ تا یک دل سیر گریه کنم؟ بدون هیچ سوال و دلداری و نصیحتی؟

 

زیر سایه بون چشمات تو شبستون نگاهت، یه جایی گوشه اشکات مچ عشقتو میگیرم، بین پاییز و زمستون انتظار و نم بارون، میون نامهربونی تا بخویی برات میمیرم

 

بعضی از فرشتها بال دارند و بعضی هاشون ندارند مثل دوست، تقدیم به تو فرشته ی بی بالم که به وجودت می بالم

 

روزهای دور از تو را هرگز نخواهم شمرد، تا همیشه بگویم همین  دیروز بود

 

به اندازه ی چای داغ شب های امتحان دوست دارمت!!!

اما... اضطراب نمیگذارد، نه گرمایت را حس کنم، نه آرامشت را

 

هر وقت کم میآورم میگویم اصلا مهم نیست، اما تو که میدانی نبودنت چقدر برایم مهم است!

 

به خوابهایم سرک نکش وقتی در لحظات بیداری ام حضور نداری!!!

 

در هجوم لحظه های پوچ جدایی، سکوت تنها یادگار با تو بودن است

 

وقتی همه جا برفه و یخه، سر خوردن یه بهونه است تا دستهایی را که دوستش داری محکمتر بگیری ( من این پیامک رو خیلی دوست دارم )

 

خیلی ها میگن دوری و دوستی، ولی من میگم سخته زنده بودن وقتی دوری و نیستی!

 

دخترک رفت ولی زیر لب این را میگفت: او یقینا پی معشوق خودش می آید! ؛ پسرک ماند ولی روی لبش زمزمه بود: مطمئنا که پیشمان شده بر میگردد!،..... عشق قربانی مظلوم غرور است هنوز

اس ام اس های جدید عاشقانه و رمانتیک

 



مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه