متن عاشقانه جدید روز

*AsHeGhAnE-عاشقانه*

...بزرگترین و برترین وبلاگ عشقولانه...

متن عاشقانه جدید روز
 
 

 

نمیگҐ چی میگـלּ ، کے تو سرتـــ بود

یهو دستامو محکــҐ تر گرفتے

تو بودے همـﮧ ے دار و ندارҐ

چے شد هستیمو آخر سر گرفتے

توے قانوלּ احساســـҐ شدیدا

همیـלּ راهے کـﮧ تـــو میرے خلافـﮧ

حالا تنهـــا نشوלּ از مـــלּ همینـﮧ

دو سـﮧ تا آدرس و خطے کـﮧ offe

مطمئنـــҐ یـﮧ روز میفهمے با مـــלּ چـﮧ کردے

سر حرفتـــ باش عزیزҐ ، برنگردے

اگـﮧ برگردے میبینے

مـــלּ به گریـﮧ هاتــــ میخندҐ

در ایـــלּ خــونـﮧ که بازه

در قلبمو رو بـﮧ تـــو می بندҐ

بعد این همـﮧ زندگے باز تو باهاҐ سردے

خــدا لعنتتـــ کنـﮧ وابستــҐ کردے


 

حالا کـﮧ حرفو تا اینجا کشوندے

چرا پس مهلتــ دفاع نمیدے

تو کـﮧ رفتے ولے اے کــــاش بودے

یـﮧ بارҐ عاشقے رو مے چشیدے

چقدر گفتــҐ نرو دورت بگردҐ

بموלּ و مرهمے شو روے دردҐ

حالا کـﮧ غسل کامل کرده چشماҐ

منــҐ از با تو بودלּ توبـﮧ کــردҐ

یادتــ باشـﮧ کـﮧ بعد چند وقتـــ اگـﮧ تنها شے

حرفـــ قلبــــ مـלּ اینـﮧ ، نمیخواҐ باشے

درد مــלּ شدے ، بگو حالا ، با کے همدردے ؟!

خــدا لعنتتــ کنـﮧ وابستــҐ کردے ...


 

 

 

پـــ ن :  حکایت قلب بعضی ها هم شده حکایت تبلیغات املاک:
فروش ، رهن ، اجاره
(مخآطبــ خآص)

+ مهم نیست چند سالته ،
وقتی یاد گرفتی جواب دوست داشتن رو با جفتک انداختن ندی،
بهت میگن “آدم

+ آرام بگیر دلم …
تنگ نشو برایش …
مگر نشنیدی جمله ی آخرش را !
“چیزی بینمان نبوده”

+ به پای هم پیر شدیم !
من ، و خیال تو . . .

+ نوازشگر خوبی نبودی
سفید شده !
تار مویی را که قسم خوردی با دنیا عوضش نمیکنی . . .

ﺩﺳﺖ ﻣﻦ ﻧﺒﻮﺩ ،
ﺗﻮ ﺑﺎ ﭘﺎﯼ ﺧﻮﺩﺕ ﺍﺯ ﭼﺸﻢ ﻣﻦ ﺍﻓﺘﺎﺩﯼ . . .
(مخآطبــ خآص)

دستم را بگیر
دارم به یادت
می افتم !

باشــی یــا نباشــی .. ایــن شب ســـر میشـــود !
امــا ایــن شب کجـــا و آن شب کجــــا؟!

تو را مثل قانون…
کسی رعایت نمی کند؛
چرا غمگینی دلم؟
تو را برای شکستن سرشته اند
…!

بهش گفتم دیگه نمی خوامت !
خندید و رفت !
تازه فهمیدم شوخی من حرف دلش بود . . .

آن گاه که در آغوش تـــــو بود . . . فرشتـــه اش میخواندے
حــــــــــالا که در آغوش دیگریست . . . فـــــــــاحشہِ ؟

+ بعد مرگم روی قبرم ، روی عکسم ننویسید جوان ناکام ؛
من از سیگار خیلی کام گرفتم !

+ خدا را چه دیدی شاید دوام آوردم !
هر تمام شدنی که مرگ نیست !؟
گاهی میتوان کنارِ یک پنجره سیگار به دست و منتظر “پوسید” …

+ ﯾﮑﯽ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ ﺳﯿﮕﺎﺭﻭ ﺗﺮﮎ ﮐﻦ. ﮔﻔﺘﻢ ﭼﺮﺍ ؟
ﮔﻔﺖ ﺑﺮﺍﺕ ﺿﺮﺭ ﺩﺍﺭﻩ ؛ ﮔﻔﺘﻢ ﺿﺮﺭﺵ ﺍﺯ بعضی ﺁﺩﻣﺎ ﮐﻤﺘﺮﻩ !
(مخآطبــ خآص)

+ یـه رابـطـه فـقـط مـخـصـوص دو نـفـره…
ولـی بـعـضـی احـمـق ها،
شـمـارش بـلـد نـیـسـتـن !
(مخآطبــ خآص)

+ اگه مهم بودی زیرت خط میکشیدم !
نه دورتــــــ . . .
(مخآطبــ خآص)

+ زمانی آرزوی هر روز دیدنت را داشتم،
اما هر روز ندیدنت آرزوی امروز من است . . ! (مخآطبــ خآص)



 

 

از همه دنیا بریدمــــ

دیگه میرمـــ بر نگردمــــ

از کس و ناکس کشیدمــــ

باز به هیشکی بد نکردمــــ

شبــــ به شبــــ یادتـــــ میفتمـــــــ

پس همین شبهـــــا رو عــشـــقه

خـــدا هم مثل دل مــــن

این دل تنهــا رو عــشـــقه

 

عاشقی کردمــ و موندمــ کسی با من راه نیومد

به شبـــای بی ستارمـــ لحظه ای هم ماه نیومد

هر کی یکــــ روزی جدا شد با رقیبامـــ همصدا شد

هر کی یکــــ روزی جدا شد دل من باز بی نوا شد

دیگه هیچ کس رو ندارمـــــ

خــــــدا جون تنهـــا تو موندی

ولی ای کــــاش دستمو

به اون کـــه رفته میرسوندی

امـــا من حرفی ندارمــــ

هر چی قسمتــــ باشه عــشـــقه

اگـــه خونتــــ دل خونه

تو دلــــم غــــم باشه عــشـــقه

دردمو کــــاش جز تو به هیشکی نمی گفتمـــ

دستمو میگیری سربارمــــ که میفتمـــــ

حالا افتادمــــ منو دنیا ولمـــــ کرده

اونکه رفته کاری کن تا زودی برگـــرده

ای خــــدا تنـــهـــا تو از دردمــــ خبر داری

من که می دونمــــ منو تنـــــهــــا نمیذاری

ای خــــدا درد منو تنــــهــــا تو میفهمی

تـــو خودتـــــ تنهـــایی و تنــــهـــا رو میفهمی ...


 

 

+ دیــــگَر دِلواپَسَــــــــــم نباش نامهــــــربانَم!
آنقدرضعیـــــــفَم کرده ای سرما هَم مرا میخورَد….!!

+ منو به حال من رها نکن ...

+ به حد مرگ می پرسمت ولی برای عشق تو کمه

خودت به من بگو بهشت تو کجای این همه جهنمه !!!

+ لعنت به اون زندگی...
که آدم همش بخواد توش حسرت بخوره...

+ آهای فلانی...
به زخم هایم خیره نشو!
خودم می دانم عمیقند...
با نگاهت به آتش میکشی وفاداریم را!
مگر تنها ندیده ای؟؟؟

+ میدانم از آن غریبه هایی اما هنوز به تو می اندیشم چه گناهکارم من!

+ آ.ل.ت.ش
برای هر هرزه ای راست شد!
حتی عشق باکره اش!

+ دنیــــایِ مـــــن
" مجــــازی " اش هم
غمگــــین بود ...

+ یـــه حرفهائیــم هســت توی زندگـــی کـه فقط میتونی به دیــوار اتاقــت بگــی !

+ عـــ ـشـ ــق میتواند ...
فـاحشهـ بســازد از فرشته هـا ...
اگــر معـشـــوق اشـتبـاهـ ـی باشــد ...

+ عشق های امــروزی
بی نام
قابل انتقال به غیر
و معاف از احساس میباشند . . .

+ برای کشتن کسی که توی دلت زندست باید روزی هزار بار بمیری . . .


 



[ چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:متن عاشقانه جدید روز, ] [ 6:39 PM ] [ sajad faghihnia ] [ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه