روزگاری بود...روزگاری شد !!!

*AsHeGhAnE-عاشقانه*

...بزرگترین و برترین وبلاگ عشقولانه...

روزگاری بود...روزگاری شد !!!
 
 

روزگاری بود برای سلام کردن به جنس مخالف صداها می لرزیدند
!!!
روزگاری شد برای گفتن دوستت دارم , قلب ها لرزیدند !!!

و حالـــا . . . .
روزگاری است که به راحتی حرف از سکس می زنند و فقط " تخت " ها می لرزند !!!


        ஜ ஜ   


 

هــــــــــــــــــــــــــرز شده ام !!!

یک روز بهمن !!! یک روز تیر !!! یک روز فروردین !!!

و گاهـی مارلبــرو !!!

سیـــــگار هم از مـن راضی نیست !!!

می تــرسم همیـن روزها او هم ترکم ڪنـــد !!!

 

        ஜ ஜ   


 

متاسف شدم وقتی مردی مـُـرد !!!


هنگامی که زنش را ، در آغوش غریبه روی تخت دید.

متاسف شدم وقتی ، زنی ، شوهرش را دوست نداشت ، اما بچه دار شد...!!

متاسف شدم وقتی ،پسری، معشوقش را به خاطر پول ، از دست داد...!!

متاسف شدم وقتی ، زنی ، شوهرش را دوست نداشت ، ولی به خاطر بچه هایش ماند...!!

متاسف شدم وقتی ، مردی ، ناموسش را ، به خاطر مواد، به حراج گذاشت...!!

متاسف شدم وقتی ، جوانی ، ایمانش را بخاطره پول ، از دست داد.

متاسف شدم شدم شدم
تا همه چیز برایم دیگر عادی شد
.

 



[ دو شنبه 2 دی 1392برچسب:روزگاری بود,,,روزگاری شد !!!, ] [ 4:38 PM ] [ sajad faghihnia ] [ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه