خنده دار

*AsHeGhAnE-عاشقانه*

...بزرگترین و برترین وبلاگ عشقولانه...

خنده دار

سه چیز تو زندگی هست که اگه رعایت کنین آدم موفقی میشین!
حالا برید تحقیق کنید این سه تا چیز چیه!
اینجوری هم نگام نکنید، من اگه خودم بلد بودم که الآن اینجا نبودم!!!!!!!!

 

پسر خالم میگه از دار دنیا 6 7 تا دوس دختر دارم  یکی از یکی شکاک تر اصن داغونما

 

فک کنم درد شکست ژاپنی ها بیش تر از ماست بیچاره ها هر جارو نگاه میکنن قیافه عشقشونو میبینن

 

 

قابل توجه بانوان


یه راه خوب واسه دک کردن جنس مخالف


(واسه سیریشترین فرد هم جواب میده)


بهش بگی عاشقتم بیا باهم ازدواج کنیم


چنان میزاره میره که انگاری اصلا نبود


(پسرا امتحان نکنید که بدبخت میشید میچسبن ول نمیکنن)



[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:خنده دار,خنده دار,خنده دار,خنده دار,خنده دار,خنده دار, ] [ 5:59 PM ] [ sajad faghihnia ] [ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه