خنده دار5

*AsHeGhAnE-عاشقانه*

...بزرگترین و برترین وبلاگ عشقولانه...

خنده دار5

گوشیم از بس زنگ نخورده قاطی کرده بدبخت!
همینجوری نشستیم یه دفعه خود به خود صفحه ش
روشن میشه ولی هیچ اتفاقی نمیفته ..!
فکر کنم قولنج مولنج میشکونه واسه خودش

خارجیه قبل غذا : خدایا ممنون به خاطر نعمت هایی که دادی
ایرانیه قبل غذا : زود باش که روده کوچیکه روده بزرگه رو خورد!
خارجیه بعد غذا : خدایا ازت سپاسگزارم …
ایرانیه بعد غذا : آخیش ترکیدم!

من هرگز یک اشتباه رو دو بار تکرار نمیکنم !
قشنگ یه ۶ … ۷ بار تکرار میکنم که مطمئن شم !

ما دانشجوهای واقعی وقتی چیزی نمیفهمیم از بغل دستی میپرسیم: تو چیزی میفهمی؟ اونم میگه نه و ما به خود می بالیم و خوشحال از اینکه تنها نیستیم و همگی نمیفهمیم.....

ممکنه من بهت بگم :(بذار به درد خودم بمیرم)

اما تو نذار بمیرم
شعور داشته باش!



[ سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:خنده دار5,خنده دار5,خنده دار5,خنده دار5,خنده دار5خنده دار5,خنده دار5,خنده دار5, ] [ 4:21 PM ] [ sajad faghihnia ] [ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه